تبلیغات
لژیون آقای مجید هاشم پور - اهمیت خواب شب
لژیون آقای مجید هاشم پور
با حرکت راه نمایان می شود
صفحه نخست       پست الکترونیک          تماس با ما              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


كنگره 60 ، یکی از سازمان های مردم نهاد در حوزه اعتیاد و مواد مخدر است که در زمینه کاهش آسیب های ناشی از مصرف مواد مخدر و اعتیاد ، به صورت رایگان و در سطح ملی فعالیت می کند . محورهای عمده فعالیت کنگره 60 ، آموزش ، پیشگیری ، مهار و راهنمایی رایگان درمان اعتیاد است . کنگره 60 در سال 1378 توسط آقای مهندس حسین دژاکام ، پایه گذاری و تأسیس شده است . در حال حاضر کنگره 60 در نمایندگیهای در تهران و شهرستان ها فعالیت می کند و شمار زیادی از مصرف کنندگان مواد مخدر توانسته اند با کمک آموزش های این مرکز به رهایی و درمان قطعی اعتیاد برسند.
آقای مجیدهاشم پوریکی ازکمک راهنمایان فعال کنگره60شعبه شادآبادمیباشد.

مدیر وبلاگ :حسین حدادی
داشتن یک خواب خوب شخص باید از لحاظ تفکر و جهانبینی به سمتی حرکت کند که از کسی ناراحت نشود. دو دیدگاه در هنگام ناراحتی وجود دارد...


بنام قدرت مطلق


اهمیت خواب شب و بیداری در صبح زود
انسان به شارژ احتیاج دارد که انرژی لازم را برای آرامش داشته باشد. خواب خوب می‌تواند انسان را به‌خوبی شارژ کند و آدمی که شب‌ها نمی‌تواند بخوابد در عذاب است و انرژی لازم خود را از انرژی ذخیره‌شده در گوشت و پوست‌واستخوان خود استفاده می‌کند و قطعاً روزی کم خواهد آورد.
برای یک خواب خوب باید شرایط مناسبی هم در صور آشکار و هم در صور پنهان انسان باشد.
در صور آشکار یا بدن باید سروتونین و آدرنالین و استیل کلین به‌خوبی تولید شود تا فرد بتواند به‌خوبی بخوابد یعنی داشتن یک بیوشیمی متعادل که با روش درمان در کنگره مواد شبه مورفینی و سیستم ایکس به تعادل لازم می‌رسد.
و در صور پنهان داشتن ذهنی آرام که با آموزش جهان‌بینی و تغییر تفکر می‌توان ذهن را نیز آرام کرد.
یکی از ارکان اصلی برای اینکه شخص بتواند به‌خوبی بخوابد باید فرکانس امواج مغزی پائین بیاید یعنی ذهن آرام شود.
هرچقدر ذهن آرام‌تر باشد خواب عمیق‌تر می‌شود و می‌تواند به‌خوبی از کائنات انرژی لازم را جذب کند. و افرادی که ذهن آرام ندارند خواب عمیقی ندارند و در هنگام شب چندین بار بیدار می‌شوند و نمی‌توانند انرژی لازم را دریافت کنند. معمولاً افرادی که اتفاقات بیرونی برایشان به‌هم‌ریختگی به وجود نمی‌آورد و درگیر چراها نمی‌شوند انسان‌هایی هستند آرام و افرادی که هر اتفاقی بیرونی تبدیل می‌شود به فکری برای ذهنی ناآرام، چنین آدم‌هایی همیشه درگیر چراها هستند و خشمگین و عصبانی. چنین انسان‌هایی امواج مغزی آن‌ها به‌شدت بالا می‌رود و هنگام خواب چون ذهنشان ملتهب هست نمی‌توانند خواب خوبی داشته باشند.
استاد امین می‌فرمایند که ذهن هم همانند همه‌چیزها دارای دو بخش صور آشکار و پنهان است در صور آشکار میدانیم و می‌بینیم که با چه آدم‌هایی در ارتباطیم و به چه موضوعی داریم فکر می‌کنیم و با چه آدم‌هایی مشکل‌داریم اما در صور پنهان آن آدم‌ها در ذهن ما نیستند و رؤیتشان نمی‌کنیم اما وجود دارند و اثر خودشان را می‌گذارند ایشان میگویند برای داشتن ذهنی آرام یا به زبان ساده‌دلی صاف:
باید خشم و عصبانیت به حداقل برسد.
باید توانایی بخشیدن را پیدا کرد.
باید مسئولیت اعمال خود را قبول کنیم.
باید کارهای مفید انجام بدهیم.
این مسائل را اگر انجام ندهیم خوراک خوبی می‌شود برای ذهنی ناآرام.
خوبی خواب یک فرایند است و کسی که می‌خواهد خوابش خوب شود باید به این نقطه برسد که مسائل بیرونی برای ذهنش خوراک نشود و درگیر چراها نشود انسان‌هایی که دلشان صاف است با مواردی که در زندگی برخورد می‌کنند ناراحت نمی‌شوند و اصلاً به آن‌ها فکر نمی‌کنند یا اصلاً آن‌ها را نمی‌بینند و نمی‌شنوند.
تمرین‌های عملی برای داشتن خواب خوب:
1) خواب هیچ زمانی از شب درست نمی‌شود بلکه از صبح درست می‌شود زودتر به رختخواب رفتن کار را درست نمی‌کند بلکه صبح زودتر بیدار شدن مهم است که این کار در تولید بهتر مواد شبه افیونی در بدن اثر مهمی دارد. در هنگام شب مواد آرام‌بخش و در هنگام روز مواد شادی‌بخش بیشتر تولید می‌شوند که با نور رابطه دارد.
2) القائات افکار منفی به ذهن انسان از زمان سحر تا طلوع خورشید ادامه دارد و بهترین کار خوابیدن است.
3) جهت خوابیدن خیلی مهم است که بر اساس مغناطیس زمین تعریف‌شده. جهت مغناطیسی زمین شمال به جنوب است و برای اینکه فردی که خواب است به‌خوبی شارژ شود باید عمود بر این جهت قرار بگیرد یعنی از شرق به غرب بخوابد این بهترین وضعیت است. کسانی که شمال به جنوب می‌خوابند شاید کابوس ببینند و خستگی‌شان به‌خوبی در نرود.
4) برای داشتن یک خواب خوب شخص باید ازلحاظ تفکر و جهان‌بینی به سمتی حرکت کند که از کسی ناراحت نشود. دو دیدگاه در هنگام ناراحتی وجود دارد:
الف: آن فرد مخصوصاً منو ناراحت می‌کند که انرژی منو بدزدد و حال خودش را خوب کند.
ب: آن فرد به‌قدری در عذاب و فشار است که نمی‌تواند این بار را به‌تنهایی خودش تحمل کند و می‌خواهد بارش راکمی به من بدهد که کمی استراحت کند و بهترین کار این است که بارش را بگیرم و عکس‌العملی نشان ندهم و هیچ‌گونه اقدامی نکنم آن زمان فرد بارش را زمین می‌گذارد و می‌فهمد که راحت‌تر می‌تواند حرکت کند. برای این کار باید به لایه سوم انسان‌ها رسید که کاری است دشوار.
انسان‌ها دارای سه لایه هستند:
1) ماسک: اکثر انسان‌ها می‌خواهند همیشه خود را خوب و موجه و زحمت‌کش نشان بدهند به همین خاطر از ماسک استفاده می‌کنند. هرچه تاریکی‌ها بیشتر ماسک‌ها بیشتر و هرچه تاریکی‌ها کمتر ماسک‌ها کمتر تا آنجا که آدم به خودش می‌رسد. نگه‌داشتن این ماسک‌ها انرژی زیادی از انسان می‌گیرد. می‌خواهد به دانشگاه برود ماسک مخصوص به آن را میزند، می‌خواهد به کنگره بیاید ماسک مخصوص به کنگره را میزند.
2) لایه تاریکی و پلیدی و شیشه خورده‌ها: شیشه خورده‌هایی که پشت ماسک وجود دارد همانند حسادت‌ها و رقابت‌ها بدجنسی‌ها و کینه‌ها... که اکثراً دارند. این لایه همانند زمانی است که باکسی تازه دوست شده‌ایم و بعد از مدتی میگوییم آن‌طور هم که نشان می‌داد نبود. کسانی که در این لایه می‌مانند حسشان بد می‌شود.
3) لایه سوم آن انسان خوبی است که: توسط بدی‌ها و خورده شیشه‌های خودش اسیرشده و ناراحت است و می‌گوید "منو از این بدبختی‌ها نجات بده" تا چه زمانی ماسک بزنم و نقش بازی کنم؟ تا چه زمانی خود را شجاع نشان بدهم درحالی‌که ترس دارم؟ تا چه زمانی محبت نشان بدهم درحالی‌که نفرت دارم؟
برای اینکه انسان بتواند به آرامش ذهن نزدیک شود باید بتواند از لایه دوم رد شود آن زمان می‌بیند که آن انسان چقدر دارد درد می‌کشد و آن موقع دیگر از کارهایی که انجام می‌دهد خیلی ناراحت نمی‌شود و به این باور می‌رسد که چاه باید اول پر شود تا بعد سرازیر شود. آن باید اول خودش را ناراحت کرده باشد تا بعد بتواند منو ناراحت کند و آنجاست که آدم فکر نمی‌کند که جواب او را چی بدهد و خود را درگیر چراها نمی‌کند. و به دنبال آن هست که از عذاب آن فرد کم کند. اینجا همان نقطه ایست که انسان زیاد به خودش فکر نمی‌کند یعنی وقتی وارد لایه سوم می‌شود دیگر به منافع خودش فکر نمی‌کند و به دنبال جواب دادن به آن نیست.
رسیدن و دیدن لایه سوم کار راحتی نیست هم به تمرین زیادی احتیاج دارد وهم رسیدن به بصیرتی که آدم‌هایی که منو اذیت کرده‌اند و ناراحت می‌کنند خودشان در رنج و عذاب زیادی زندگی می‌کنند و می‌خواهند کمی بارشان را به دوش من بیندازند و اگر عکس‌العملی نشان ندهیم توانائی‌های پیدا می‌کنیم که بخشیدن خیلی راحت‌تر می‌شود. برای رسیدن به این نقطه باید بسیار تمرین و زحمت کشید.
در آخر هم استاد امین در مورد تغذیه صحبت کردند که قبل از خوابیدن از خوردن ادویه و فلفل و نمک و شکر و پیاز زیاد، پرهیز شود و خوردن دوغ و لبنیات مؤثر و مفید است برای خوابیدن.
و مسافران سفر اول بعد از مصرف دارو به‌هیچ‌عنوان نخوابند چون تمام اثر دارو را از بین می‌برد. باید از خانه به بیرون بروند و در طول روز هم خواب عمیقی نروند، فقط در حد چرت کوتاه.





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
          
پنجشنبه 30 شهریور 1396
پنجشنبه 30 شهریور 1396 03:22 ب.ظ
بسیار زیبا و آمرزنده بود. ممنون از رضا جدیدی عزیز
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر





آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی